Monday, April 13, 2009

Dinner JPAM 09......

Tarikh: 28 Apil 2009......
Tempat: Dewan Seri Temenggung....UiTM Johor...
Tema: Classic Night Partner...





















Ni la aku dengan GaYa yg aKu x PnAh Pkai..

TapI DisEbAbkan SeManGat JPA yg aDe PaDa aku...
Maka JaDiklah aKu SebegiNi rUPe...
KOMEN KAWAN:ada 2..positive & Negatif

gay...

yek..
cam sial jew...
bapak poyo...
gler ar...
woo..
lain dol...

smart..
ko ke nie..???
















nIe Gaya Yg aku Cube TampilKan SbnArnye..
tp biLe dH dPat TopI Dr KmanDer...
jdik laEn plak..
Jdik La mCm gMbr kt AtaS...



GAmbAr KeTikA dINneR..





























>WAN<>SHAH<>IZAT<>WAJI< >TUNJEK<>FATIN<>JU<

aku sayang kt dorang yg support dinner nie
dan buat persembahan same2..
ku hargai korang sangat...
aku yg arrange dak part3 wat psembahan kali nie..
dn drpada ramai2 dak jpa yg aku agak dalam 20 lbey..
nie SAHAJA yg support dengan ape yg perlu dibuat..
ade lg 2 orang yg x dew dlm gambar nie..lin ngn kecik..
thanx kt dorg jgak.....




yang laen2???
mcam HARAM!!
ayat dorang.....
hmm kitorang nk dtang diner tp x mau buat pesmbahan lah...ley??(bole..bole..bole pg mampus..)

aku nk dtang diner wan tp aku x nk wat persembhan..aku nk mkan je..tu pon sbb aku dh byar...(yang nie lg celake)

adoi wat pEw dol wat pesembhan kite kn dh part3 x yah ar buat..kita dtg makan sudey... (ko ingat ko dh besar sangat kew sial???)
















KING AND QUEEN????

songsang..songsang....































Pas Dinner kaMi bErgAmbar Bnyak2...
itu lah keje Kami...
KeBAnyakan GmBar Fatin YanG aMik...
ie DidEra Oleh Kami..KeSiAn Ko Fatin....gagaga....

bAnYak Lagi Gmbar..
tP bnyaK gmBar Yang Ade bUdAk2 jPa len...
tp X Berapa Aku Nk KenaN nk ltAk..MenyakitkAn HaTi...daaAaa

0 kata2: