Monday, November 30, 2009

Almari Aku..

Punye la nk dekat 3 minggu aku blik dr segamat cuti sem....
akhirnye aku kemas jugak barang aku yg ade dlm beg..

mula2 kene la kemas almari dulu kan....
klau x mcm mne nk sumbat barng2 aku
dalam almari yg serba serbi sempit tue kan...
x cye tgok la almari aku besar mne jew...

aku tau bruk almari aku..do i care???hahaha

smua brg aku aku sumbat dlm tue sbb aku adlah seorng adek dan abg yg x suka barangye dikongsi2....
brani dorng amek brg aku tnpa kebenran walau pon ianya hanya kertas kosong??
"korng nk kene lempang sampai mcm lempeng korng amek ar..."
(dialog untuk adek bradek aku la..)
jdik aku smpan semua skali brg aku dlm almari...

hasilnye selama sehari aku kmas almari aku....
muat semuanya....syukur...hehe..



hah..tingkat atas skali tue
aku ltak bnda2 mrepek yg x bpe nk gune ar....

2nd floor tu mcm krng tgok ape lg bju la kan....kbnyakan bju yg aku jrng pkai....
bkn x pkai tp ade masanye aku pkai..so kne jaga baek2....

3rd floor tue mcm yg korng bole tgok gak adalah buku2 yg aku dah sedut separuh ilmu dlmnye...gagaga...

buku time lower6 dulu ngn bku2 uitm,,,,
semua mhal2 buku tue...jdik kene jaga gak..syng buang atau bg kt orang.....




yg bhagian bawah skali tue plak....
aku letak buku2 komik aku kumpul time sek menengah...
tue pon separuh jew...
yg laen dah ilang jejak apbila adenye kwan yg pinjam trus x pulang......
komik2 nie la buat penghilang bosan dirumah cuti2 sem nie...

kt 2nd last floor tue plak tmpat aku ltak brg2
yg ikut aku punye psal la nk ltak ape....
slalunye bhgian nie yg aku slalu kmas..brg2 tue x kekal kt situe..
mcm kasut tue aku bru beli jdik simpan dulu slagi x pkai...
dah pkai tmpt diye kt rak kasut la kan...

nie plak brg dalam laci aku...
bnda kecik2 yg seng ilang semua aku ltak sinie....
mcm dalam kotak itam yg terbukak tue..
situe la aku ltak semua badge sekolah aku dr darjah1 sampai tingkatan 6....
sayang sgt2 kt benda tue....
kenangan yg x ley lupe...

ade beberape cd yg aku simpan sbb aku suka citernye....
x mau kasi org laen or adek bradek pegang..nnt rosak...

antaranya
-the curse of the golden flowers-
-titanic-
-starwars episod 1 samapi 6-
-underworld episod 1sampai3-

hmm..cd2 laen tue cd2 aku burn dr org..bnyak lagi aku x tgok....

pastue ade gak brg penting aku simpan kt dalm kotak yg bnyak2 tue..
x ley didedahkan...hehe

8 kata2:

+black.angelz+ said...

eh2..kemas ko nyer lemari..

Kalo cenggitu meh r raje dtg uma aku..tlg kemas almari baju & bku aku..kui3..

smnjak keje nie x sempat nak kemas bagai..lalala..

Shamin Aizuddin said...

bro.
agak2 la skit.
takkan la kasut pun simpan dalam almari baju.
almari kasut tarakk kaa?
hahaha.
wink!
*teringat time dorang rembat komik ko byk2 tu*

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

tiara..bnyak cntik ko aku nk kmaskn...aku bkar jew brg2 ko klau aku yg kmas...
sbb brg ko x penting bg aku...gaga

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

haha..min..
almari aku semua dlm satu...
simpan ko pon bole kowt....

tau x pe...ade smpi skng msih ilang jejak kowt komek aku...cube cek kt almari ko ade x yg ko xpulang lg??gagaga..

FatiN AsiLAh said...

hehehe..
en rje kte nie mmg pngmas orgnye..
lbh2 lg ble dtg mood gle die tok kmas2..hahahaha..
sengal2..
pd sp2 yng xplang ag kmi die tuh..
PULANGKAN la..
nnt die mmbebel owh stiap kli jmpe kte..hahahaha :)

fatin asilah said...

yunk..nie link br blog i..
jd follower k?
yg lme pnye delete r..
http://fatinasilah.blogspot.com/

Anonymous said...

wahh..bnyk gler komik raja..geram glerr..mcm nak g rompak je komik2 tue..kahkahkah

Raja muhd amirulzain said...

Anonymous=haha..itupon dah bnyak hilang jejak..lau x lagi bnyak komikm raja...hehe