Tuesday, March 2, 2010

UITM SEGAMAT........

setahun jew lg....
sem nie....intersesi.....sem depan.....
bila pkir2 balik...
sedey dah nak habes diploma aku....
kbnyakan kawan2 aku...
suke sbb dah nk abes....
suke dapat tingalkan segamat nie...
suka bila bpikir yang mereka akn tingalkan uitm segamat nie....

tp..
bg aku x kowt..
aku dah sayang ngn segamat nie...
aku klau bole nk dok segamat nie...
bkan aku dah x suke ngn tempat aku..di k.l sane...
cume aku terlampau berat nak tingalkan segamat....

pasaraya billion...
karoke k.box...
nirwana...
upwell...
kfc...
mcd...
marry brown....
stesen bus nye....
grai makan nye...
pdg bola...vespa...kaktus....pumpkins...burok...

semua ah tmpat nie aku mungkin akan rindu....
tempat aku habes kan mase bersama kawan2...

ckap pasal2 kawan...
aku teringat geng aku 6 jahanam....
sorng dah pegi tingalkan kitorng...
diye bkan kmane...
adew disini..cume..
dah x ngam...
bila tgok diye dalam kelas..
masing2 buat mcm x knal...
jdik sedey knpe bole jdik mcm nie....
padahal dulu bkn maen glak ketawa...
walau pon rmai kate kami mcm budak2...
kami lnsung x kesah...janji kami hepi...
tp tue la...bnda dah jdik kenangan lame...
cume 1 aku nk korang tahu aku rindu waktu kita same2 dulu...
gembira kita dulu waktu bertujuh dulu x kan same gembira kita berenam...

kt segamat nie gak..
aku mungkin x dpt ape yg aku tunggu slama 2 taun nie..
bnda yang aku pkir setiap ari....
sbb bnda x kan jdik klau 1 pihak jew rase..
mmm...


tp nk wat mcm mne...
hidup kene diteruskan..
habeskan sisa2 hidup kt segamat nie segembira yang mungkin...
sbb 5 6 taun akan datang...
aku akn rindu ngn kenangan yang adew di segamat........

sayang uitm segamat...

0 kata2: