Wednesday, April 7, 2010

BUSINESS SOCIETY


logo society

aku merangkap exco logistik..

RAJA

AMIRULZAIN...

sem nie gnap setahun aku jadik exco tuk business society...
dulu mula2 aku rase bnda nie mcm bodo jew...
aku rase semua yg jadik exco nie mcm kuli jew buat aktiviti yg...
last2 budak2..xdatang pon....
tapi tue first impression aku la...
pastue time part2 aku jadik fasi tuk...
PROTAQWA(orientasi part1...)
kat situe aku nmpak keje2 yang Exco2 buat...
quiet good la dorng wat keje..
yang penting time tue aku mula rase best...
dengan ape yg aku buat..walaupon sebagai fasi jew...


and then..
time ujung2 sem Sera(exco) mesej aku..
NK JADIK SEKETERIAT X??
aku pon tnye shah...
ok...
pastue aku accept jew la...


part3 aku stat jdik seketeriat....
aku rase semakin best...
aku rase dah jadik sebahagian dr dorng...
walaupon tugas seketeriat aku cume sekadar membantu exco2...


pastue ujung sem 3
YDP bussiness society panggil aku....
time aku ngah study tuk final....
dye tanye kalau aku tawarkan ko jadik EXCO nak x??
korng bole terima x??
mula aku x terpkir sampai nk jadik exco...
tp sbb dorng dah beri kepercayaan kat aku..
aku pon terima jew la...


bila jadik exco aku kawan aku bertambah ramai..
disamping tue aku dapat kenal2...
ngn org2 yang bekerja kat bahagian pengurusan...
bahgian fasiliti dan macm2 lagi...
senang citer aku suke jadik EXCO nie...


skang bila kira2...
sudah 2 taun aku berkhidmat ngn business society...
dan skang aku berbangga dapat jadi sebahagian daripada
BUSINESS SOCIETY..
aku sayang society nie...
sayang semua exco...
sayang semua yang terlibat ngn dengan society nie...
(^_^)

0 kata2: