Monday, June 28, 2010

Gay ataupun tidak??


PERBUALAN ANTARA AKU NGN KAWAN AKU DULU
KETIKA BERBINCANG TENTANG ISU GAY

~Kawan~
Wei serius dulu aku ingat ko gay..
~Raja~
Dah tue..skang???
~Kawan~
Mmg x la kan...aku dah knal tau la aku ko mcm mne...
~Raja~
Bestue sebelum tue knape ko kate aku gay..
~Kawan~
Yelah ko nie kadang peluk2 lelaki...cium2 dorang..ko x geli kew....
~Raja~
Alor..ko nie kan..aku dulu sekolah lelaki...mmg dah biasa la ngn lelaki..aku sangat2 x geli ngn laki pon...x kesah la melayu kew india..selagi nmenye aku bergurau,..aku peduli apew...aku mcm tue sbb aku mmg x dew perasaan la..klau aku betul2 gay msti la aku akan malu2 bongok...nie aku selamba sbb aku anggap korang kawan aku...
~Kawan~
Hmm tapi ko x riso kew org yang x kenal ko anggap ko mmg gay...
~Raja~
Peduli apew..janji aku hepi....

OK..
Hari nie adew lg sorng budak tanye aku nie gay kew apew..
Haish..
susah tul aku nk terangkan kat org yang x kenal aku nie...


Dulu aku mmg x kesah..
tapi skang aku dah stat risau..
Yea...
memang aku nie sorang
Yang suke sakat lelaki..
suke mengaku gay...
suke raba2 laki2 depan2 org len..
buat gaya lembut kadang2...
ngorat2 lelaki..
wat2 macm aku nie suke lelaki...

TAPI...
Kalau korang kawan aku..
Korang kenal aku...
Korang tahu yang aku...
Sakat lelaki saje suke2...
mengaku gay atas sebb bergurau....
Raba2 lelaki...buat gaya2 lembut sebb nk wat lawak...
ngorat2 laki sebb aku nk maen2 ngn kawan2 aku...
cume korang yang x berapa kenal aku yang pikir mcm2...

Wei please la wei...
Aku suke perempuan....
Perempuan!!!
Setahu aku..
perempuan yang aku suke slame nie..
mmg perempuan....
bukan lelaki...

Kalau aku nie gay...
Korang kawan2 aku yang lelaki..
dah lame korang mampos aku kerjakan..
haha..korang selamat kan sampai skng??

~NOTA KAKI~
AKU MEMANG BUKAN GAY!!!!
GERAM!
Adew lg satu sebb dorang ingat aku nie gay sbb aku nie x Gf..
hmm nk buat mcm mne..bnda xdew kan...
pe la nnt dorang2 yg x tahu dan assume mcm2 nie..
nnt tahu la bila aku dan adew dan dah kawin nnt...
cube wat bodo dan jadik diri sendiri...
Korang nk anggap aku gay..sukati korang la..
aku dah terangkan kat blog nie...

5 kata2:

fatin asilah said...

sbar la ye...
tp btol pe ckp awk..
klu org tue da lme kwn dgn awk..
dowg takkan heran pon dgn bnde cm tue..
cth : kitorang sume!! =]

yanz orked said...

haha..raja dun worry lah..kteorg knal kamoo cmne...huu

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

fatin asilah= yeah2 mmg sabar....kawan kite mmg la tahu sy mcm mne....
lagi2 awak...kalau awak pon same kate sy gay..mknenye dulu awak laki la kan...keh2=p

tapi mcm dulu awak dah lupe awk tnye fadil sy gay kew x??wargh!!!kejam awk dulu kate sy gay..

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

yan=hmm tp tahu x budak2 kelas kite jugak pnh tnye org gay kew x tau..si aidil dulu pon kate diye ingat org gay..haha

lovelove said...

ala..
mse tuh i dun noe you yet kn?
my fault is it?
pas da knal..
ade sye tnye lg???
im sure sure already kn?
ngokngek.