Sunday, May 23, 2010

Guru2 SKSHAS ngn MAXWELL..




ok walaupon post aku lmbat..

aku ttp nk post gak...
post tentang hari guru...
haha...
aku teringat kat cikgu2 aku...
cikgu yang aku selalu fight mulut ngn dorang...
haha..
yeah..
aku dulu mmg seorang yg kuang ajar ngn cikgu aku..
aku rase aku antara senarai pertama...
yang klau korng buat survey kat guru2 kt maxwell...
sape yg pling Biadap ngn dorang...
buat pertama kali aku buat keje nie...
time darjah 4 lagi..
aku dah stat perangai begitue...
aku pnh mengamuk dan tendang kaki cikgu aku..
sbb diye x kasik aku amek test matematik bulanan..
aku x dtg semalam nye..esok nye diye mara2..
so..aku pon minyak naek atas kpala..aku ngamuk!!!
haha..cikgu Ganesan nmenye...
makbapak aku tahu ptg tue..
soknye aku kene mintak maaf ngn cikgu tue dpn bapak aku..
haha..klakor time tue...
bercampor malu...
sebelum tue aku pnh gak tp x serius...
yg nie kantoi lak..
adoi...

stat dr situe aku mula ketagih buat bnda tue...
nek sek men makin menjadik2...

senarai cikgu yang aku bermasaalah...

Form 1
Miss Eng Siu PEng

Form 2
Puan Marlina
Puan Ambia
Ustazah Sepiah
En fazmi
time form 2 gak aku kene kaunseling selama 4 jam..
dr pukul 3 sampai balik kul 6..sebb kantoi ngn pengetua..

Form 3
lepas kene kauseling aku baek kejap..
form 3 aku bnyak tido jew kt kelas..cikgu ngajar aku langsung x amek port...
hasilnye..PMR aku 2A 2C dan 4D..
haha teruk sial..

Form4
Puan Fauziati
Puan Farisha
Puan Raja Zanariah
stat balik..sorang cikgu nie menguji kesabaran aku.....so naek minyak lg...
aku menjerit blik kat diye bila diye jerit
kat aku yg mnyebabkan aku terkejut..
gado ngn diye 2kali...sekali gado duduk..pastue bangun gado lagi sekali..
last2 diye kua kelas menanges...
lagi sorang nie aku rase satu sek tahu aku bermusuh ngn diye...puan Raja...

Form5
Puan Raja lagi..diye jew yg aku mcm x puas ati...
jumpe diye jew aku trus paling muka sejauh yg mungkin...
dulu x sangat...
sekali 1 hari tue diye tnye aku...
"eh raje aku dgr ko x suke aku??"
aku pon jawab..ahah..mmg pon..sy x suke cikgu...
stat dr situe perang antara raja dilancar..haha
haha..best gler buat bnda tue..
tp awal2 taun jew aku gitue...
nek bulan 3...aku stat pkir mase depan..
aku mintak duit tuisyen dr bapak aku..
pg tuisyen...
aku blajo..
blajar...blajar..blajar...blajar..dan blajar...
kadang jew aku buat perangai...
gambar atas tue cikgu math aku..tanpa diye..
math aku mungkin akan f..haha

Hasilnye alhamdulilah 5-3B,1-5C ngn 2-6C
cukup la untuk aku masuk Uitm Segamat nie..
dah 2 taun setengah aku masuk sinie...

Bila pkir2 balik Cikgu2 aku...walaupon dorng aku kuang ajar...
dorang tetap ajar aku bila aku nk blajo...
sebelum Spm aku sempat ar mintak maaf..
ngn semua cikgu2 aku...
tp terkilan gak adew yg aku x sempat mintak maaf...
adew yg dah pindah jauh....
untuk aku mintak maaf..
sumpah klau aku jumpe dorang...
aku akan mintak maaf apew yg aku buat kt dorang dulu...

CIKGU!!!SAYA RINDU NGN CIKGU SEMUA...
SAYANG CIKGU!!!

Nota kaki!!
time Form6 pon agak ramai yg aku carik pasal...
Puan Norlida,Puan Liza..
dorang pon sy nk mintak maaf gak..
rasa bersalah...=(\

dan
sorang lg mmg aku bengang sampai skang...
aku x pnh anggap diye Cikgu...
Puan Anita!!
mampos ko..aku x pnh terasa nk mintak maaf ngn ko!!
aku jumpe ko aku nk maki ko..
lame aku tunggu saat itu..
ko tunggu la..jgn sampai terjumpe...

Yang laen Cikgu2 adew yg terbace Blog nie saya mintak maaf sangat2..
sy rindu ngn cikgu...=(
saya menyesal apew yg saya dah buat sebelum nie...
SAYA NK UCAP TERIMA KASIH
NGN CIKGU SBB SABAR NGN SAYA SELAMA NIE..
SELAMAT HARI GURU CIKGU!!!!!

0 kata2: