Friday, July 30, 2010

Luahan Perasaan

Hari nie baru aku nmpak...
Kenyataan yang menyakitkan...
Kenyataan yang buat aku hilang...
Hilang mood untuk sepanjang hari...
Mula2 aku x pikir panjang dan rumit.....
Tp bila dipikir balik...
X kan la seminit pun x dew...
Seminit jew pun jadik la.....
Bila jadi hal mcm nie..
Baru aku tahu yg aku nie..
NOTHING...

~NOTA KAKI~
I know who i am...
I accept that...
Hope my pain just go away from me..
And be that person with painless...

6 kata2:

aliahus said...

sabar ye...=)

Jasmine said...

je...aku xtaw ape yg ko maksudkn tp dr ape yg aku pahm, kta manusia ni kadg2 terlepas pandang..ye x? memg lumrahnye kta nk org sentiase ingt kta slalu.. memg ape yg ko tulis, even seminit x kn xleh..btol la tu..aku pon nk org ingt aku slalu.dlm 24jam, xkn seminit pon xde? tp kadg2, ade org yg ingt kt kte..bukn setakat seminit tp lebih lg..CUMA die bz mungkin, yg tu kta kena pahm.ade gak letakkn ego kt drinya..kadg2, ade org yg cuba wt x taw..ya mungkin kta 'nothing' tp sume tu mst ade sebabnya kn...je biarkan la.. ape pon, pasti ada yg BERMAKNA nnt..bukn setakat SEMINIT tp EVERLASTING...=)

yanz orked said...

lorh...knp nih..huu.. sbar pkcik sabar...

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

sue= yea aku sabar nie..dah ok lar..

azi= hehe..thanx azi for your advice..=)tp ko mmg x pham kowt pew yg aku tulis nie dan ko x tahu pe diye mksud aku.....
anyway thnx azi..aku akn simpan nasihat ko nie....=)

yan= x dew pew..cume dah sedar ttg sesuatu....sesuatu yg ptut dah lme org sedar....

lovelove said...

which is ape tuh?

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

fatin= Rahsia....