Wednesday, July 21, 2010

Ragam Kawan


Rimas...
Apabila....

Je.. ko x dew ke no awek nk bg kat aku..??
"bg la aku knal ngn kawan2 ko..."
"Je..de x no awek x??bg aku..."

Argh!!
Geram dan rimas...
Bila kawan aku..
Kawan lelaki aku....
Bila berjumpa akn tnya benda tue...

Tue yg kadang2...
Aku malas nk bertegur ngn korang...
Bila aku nmpak korang on9...
Sbb bila bertegur nnt akn kua topik bodoh nie..
Aku senyap aku diam....
Mknanya aku x suke dan aku x mau bg la..
x kan itu pon x pham..
Kadang nk kata bongok..
Nak mara..
Kawan dah lame..
Kene jga hati...
Tp dah aku senyap korng pham2 sendiri la...

Nak kata kawan aku x dew awek...
Masing adew kowt awek..
Bukan sorang bukan dua...
Kadang2 bnyak kowt...
Tapi dorang bole mintak kat aku..
Aku yang sendiri x dew awek..
Dorng ley mintak kat aku...
Kalau ko nk knal sangat ngn kawan aku..
Knal la sendiri...
Myspace adew..
Facebook adew...
Friendster adew..


Pegi la knal sendiri...
Jgn libatkan aku....


Ada satu peristiwa..
Dimana kawan aku amek no kawan aku..
Dari handset aku..
Then kacau..
Knal2..
Main2kan...
Pastue sebut nma aku...
Aku sangat geram ea..
Nk ikutkan ati...
Aku nk bergaduh jew ngn kawan aku tue..
Diye effect aku kowt..
Dah la amek tanpa kebenaran aku..
Pastue diye sebut nma aku..
x kew tue mcm kawan makan kawan...
Pdahal diye amek sendiri..
Aku hampir bergaduh kowt...
Hampir ilang kowt kepercayaan diye kat aku..
Time tue aduh..
Bapak terasa kowt...
Sbb org laen aku kene...

Sejak tue kalau kawan lelaki aku tgok hp aku..
Aku akn sangat berhati2 sebenarnya..
Aku akn sentiasa jeling2 apa dorng tgok...

Post aku nie sebenarnya ditujukan....
Kepada beberapa Kawan Lelaki....
Yg selalu berbual bangang nie ngn aku..
Aku mintak tlong..
Stop it...

~NOTA KAKI~
Biar org kata aku bodoh sombong...
Biar org kata aku x laku..
Biar aku single...
Daripada terhegeh2..
Mintak no kat kawan aku no gurl len...
Dan..
Gunakan cara tue untuk dapatkan Girlfriend...
Nak berteman pun..biar bermaruah...



7 kata2:

aliahus said...

ye..itu dy kawan sejati....=D

dypwachaa said...

haha...ader gak kwn ko cm 2 ek...da desperate sgt kot..haha

✿azie_daisy✿ said...

yes...aku setuju ngan ko..
cukup2 la sowg kan..
laki cm tu sume xleh pakai..
kesian sape yg ada bf cm tu..
klu xsiyes pada sowg baik xyah declared..
harap2 aku xdpt la bf cm tu..
huhuhu..

✿azie_daisy✿ said...

ada gak laki cm ni eh??
tapi aku setuju ngan ko..
laki cm tu sume xleh pakai.
xsetia pada yg 1 n xpenah siyes..
klu setakat nak main2 baik xyah declared kan..
menyeksa perasaan prmpn je kan..
harap2 aku xdpt la bf cm tu..
huhu...

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

sue= kawan sejati ngongek ko...

dip ngn azly= ala bukan aku nk kutuk kawan2 lelaki aku...
lelaki same2 lelaki kalau sembng mmg kdang2 akn sembang bangang nie..
tp aku rimas sbb terlampau kerap bngang nie..dah aku x suke sembng2 bnda nie...
mintak2 no kawan2 aku....rimas..rimas korng tahu....
aku xpernah kowt mintak kat dorng...
susah adew kwn asyik pikir bnda nie jew...

lgpon aku x suke la kawan2 aku berkawan sesama mereka...x suke sangat2....

aliahus said...

AKU CAKAP KO LAR KAWAN SEJATI!!! bkn mmbe2 ko yg x tahu malu tu....adoyai...

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

owh sue....ko ckp aku kew...
hehe..ingt ko ckp dorng...

hah ko salah satu bukti an aku x bg no kwn mcm tue jew..dulu aku tnye dulu kan kat ko kawan aku nk knal ngn ko...mintk no ko aku mintak kbnran dulu an ngn ko...aku x pernah bg mcm tue jew tau...adew pon dorng mek sendiri...huhu...sedey....