Tuesday, August 3, 2010

Anak Kecil....

Budak2...
Aku x lah suke sangat ngn budak....
Aku jugak x lah benci ngn mereka....

Cume aku x suke sangat nk melayan budak2 nie...
Aku pon kadang2 aku tgok jugak budak2...

Aku rase suke..
Ngn budak tue...aku layan..
"Dik meh sinie,sape nme??"

Kalau x suke...
"Woi budak...ko blah dr sinie"
Kehkeh...

Kat umah aku pon kat Bukit Aman...
Yang setingkat ngn aku....
Semua adew budak2 kat setiap umah
Kadang2 aku layan dorang nie..
Kadang aku halau...
Dari main dekat kawasan umah aku...
Budak2 nie pon kdg mcm pelik kowt aku rase..
Kjap ok..kjap x ok...

Pandangan aku simple jew sebenarnya..
Tentang budak2 nie...
Budak nie cume jangan sangat dimanjakan sangat jew...
Kalau manja sangat...
Naek menyampah kowt aku tgok budak mcm tue...
Kalau x mmg dorang sangat comel...

Nak dijadikan cerita...
Aku kat klinik tunggu giliran aku...
Macam biasa...
Mata aku kembali aktif...
Memerhati kawasan sekeliling...
Tgok ragam org..
dan
Macam2 gaya mereka...
Aku tgok wah2...
Ramai nye Budak yang sangat comel....
Yang paling menarik perhatian aku...
Budak2 dalam gambar nie...


aku dok jauh sebenarnya....
Tapi aku pindah nk tgok budak nie....
hehehe...

Aku tertarik ngn budak nie...
Budak perempuan
Yang berbaju petak2 kuning nie...
Budak kecik tue mula menanges...
Mak diye terpukul kuat kowt bontot anak diye..
Mak diye gurau...

Budak pempuan tue mula2 tgok jew..
pastue diye pusing belakang dan pujok budak tue...
Budak kecik trus gelak2 ea...
Pastue budak tue jerit..
Diye jerit....
Haish...
Comel gler dua2 ekor budak nie....

Budak nie plak asyik dok perhati aku...
Aku rase...
Dalam hati dye....
"comel nye abg nie"
haaha....
Aku tgok balik...
Diye senyum...
Akak diye pon tgok aku...
Aku ngn selamba amek hp aku tangkap gmbar diye...
Diye tgok jew....
Pastue mak diye pandang aku...
Terus sembang ngn aku..
Budak nie mmg suke tgok org lame2....
Haha..pelik nye budak...



video

Yang ini pulak...
Budak yang mmg aku selalu perhati...
Suke gler tgok diye makan...
Sangat bersemangat....
Dan sangat bersepah....
Nie anak org yang bekerja kat kdai makan basikal....
Yang kawan2 aku ngn aku makan....

Hari nie last2 aku tangkap gambar diye....
dan
Rakam diye makan sekali...
Sangat comel!!!!

~NOTA KAKI~
X sabar nk adew anak...
Bila nk kawin dan adew anak sendiri...
HAHA...
Lagi best kalau budak2 tue x besar...
Kecik macm tue jew...
Mesti hari2 gram jew tgok budak tue..
Rase nk cubit jew...
Kehkeh!!!

4 kata2:

yanz orked said...

fuyohh..hahaaha... minat jgk pada dak kecik ek... pasni ade pluang bole timang2 biha lak t..hahahaa...

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

haish..ingat org kejam sangat nk benci budak kecik...ape la nenek nie...x psal2 biha..baek timang fana...alang2 retak tulang timang diye baek timang fana...hancur lebur terus tulang...hahahhahahhaha

Si-KerDiL @ Spendex said...

ok...yg si yan sebot nme aku tibe2 dh knape...tp aku lebih menyirap dkt yg kate timang aku tulang retak2...mcm sial kan ko raje..?? memang siaL..!


ayat paling xleh blah...yg kat nota kaki...X sabar nk adew anak...
Bila nk kawin dan adew anak sendiri...ok..muntah..!

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

haha...aku kew yg tulis timang ko tulang retak...x perasan la wei....gaga...

yea2 x sabar nk adew anak sendiri...lau adew anak nnt aku nk anak pempuan..bwek...ko sebuk aku nk adew anak...bila aku nk kawin..syuh2...g muntah sorang2 kat ujung sane...=p