Monday, August 30, 2010

Penjaga Hati

Dua 3 menjak nie..
Aku suke gler dengar lagu nie...
Sangat sangat sedap....
X dinafikan aku sangat tersentuh dgr lagu nie..
Haha...
Hati aku makin goyah, rapuh dan lemah..(cewah)..
Saje nk kongsi lagu nie...
Ngn sape2 yang x pernah dgr lagu nie...
2 lagu yang mempunyai tajuk yang sama..
Panjaga Hati...
Tapi penyanyi yang lain dan lirik yang lain
Layan beb...






Tak pernah aku impikan
Betapa beratnya meruntuhkan hatimu
Lama sudah ku menunggu
Seutas harapan tulus cintamu

Tak pernah aku impikan
Betapa beratnya meruntuhkan hatimu
Lama sudah ku menunggu
Seutas harapan tulus cintamu

#
Takkan kutemui
Wanita sepertimu
Takkan kudapatkan
Rasa cinta ini

Chorus:
Kubayangkan bila engkau datang
Kupeluk bahagia kan aku
Kuserahkan seluruh hidupku
Menjadi penjaga hatimu

Sering kali kutemukan
Mahkota bertabur intan permata
Meski aku telah terbiasa
Tambatkan hatiku
Pada Wanita..oooo...ooo....

~NOTA KAKI~
Aku layan lagu nie hampir setiap waktu....
Dirumah sampai izzat(housemate)
Dah hafal seket2 lagu nie..keh2...

0 kata2: