Tuesday, December 28, 2010

Joget joget jom di LRT.....

Haha...
Korang yang baca blog aku nie....
Aku nak share sesuatu ngn korang....
Korang kalau nak tengok orang menari....
X payah la korang sibuk2....
Bukak Astro Ria kew Prima nak tengok
SEHATI BERDANSA
MARI MENARI...
Ataupun x yah la korang nak ke Club sana sinie...
Clubbing sane.....
Clubbing sini.....

Korang cube jadik macam aku....
Nak tengok org berjoget....
Naek jew LRT....
Haha....

2 3 hari yang lepas.....
Time aku nak balik umah lepas lepak2 ngn kawan.....
Aku nek la train....
Mula2 aku naek dr stesen sentul.....
(orang KL tahu la..kalau x tahu nasib korang la....)
Mula2 sunyi sepi tren tue....
Yelah stesen kedua kan....
Aku naek la....
Dari satu stesen kew satu stesen....
Sampai la berhenti kat stesen HANG TUAH....

Dew segerombolan awek2 masuk...
Hmm hmm....
(Ok aku pon betulkan cara duduk aku dan control muka..)
Kah2..x lah...aku buat bodo jew....

Dorang pon berdiri la depan aku....
"Padan muka korng berdiri..."
"Aku duduk..."
"Nak duduk???sori la beb..."
"Aku x reti la gentlemen2 nie...."
Kata aku dalam hati sambil lihat dorang...
Hohoho....

Masing2 boleh tahan la seksis.....
Uhh..ok aku scan semua sekali....
pastu sambung mesej adik aku...
haha...

Nak dijadikan cerita...
Sekali yang betol2 depan aku nie...
tetibe badan bergoyang2....
Aku yang time tue tengah taip mesej kat adik aku...
(MAK MASAK APA ARINIE???)
terus terbantut jap mesej....

Apa yang pompuan nie cube lakukan??
Ok..diye gelek2 joget2 depan aku sambil dengar MP3 ea...
Giler kew???
Hah sial la menari depan aku....huh...
(dalam hati suke giler tengok free show...=p)

Haha....
Aku pon x paham la...
x dew perasaan malu agaknya budak nie....
Aku mula tertanya2 dan terpikir sesuatu....
Kenapa la aku x bawak spek mata hitam....
Senang aku nak tengok diye gelek tanpa segan silu.....
Gaga...

Yelah laki mane x suke kan....
Kalau dew pompuan gedik depan mata....=p

Aku tengok jew KADANG2...
Yelah kalau tengok jew dorang....
mmg la dah macam aku nie bernafsu lak tengok dorang...

Sekali sampai stesen MALURI...
Dorang semua turun....
Agrh..lega hati dan mata aku....
Kalau x dr tadi susah tul aku nak pandang mana2...
Kiri pompuan...
Kanan pompuan....
Depan pulak bergelek....

Haha....macam2 dunia skang.....

~NOTAKAKI~
Berdasarkan barang yang salah sorang budak tue bawak adalah baju sekolah.....
Ok aku dah agak dorang budak sekolah....
Badan dorang x macam budak sekolah la syial....
Budak2 skang advance...
Susah nak detect sape student sape yang dah keje....
Gaya sama jew........

~NOTAKAKI2~
Lagi best aku tengok dorang nie....
Perh...semua rambut pendek2...
Smart dowh dorang....
Perempuan rambut pendek mmg smart....
Tapi sayang gediks...
=p

11 kata2:

Azwa Azee said...

apsal ko x ikut joget skali..heheheh

dypwachaa said...

haha..advance wey dak2 skang...bdn mcm mak owg jer rmai..ngee

HaQiTa said...

azwaze..kang raje bergelek, tergolek LRT..lalalala..budak2 skrg sume bdn da beso2..skola rendah pon da pandai nk makeup2..ade hp..arus modern da mengalir dlm diri mereka..ish ish ish..

Aziah Adzemi said...

haha..sronok la je aku bca cite ko ni...cuci mate la ko ek..haha..

Aziah Adzemi said...

lg 1..aku taw ko memg ske tgok dak pmpuan rmbut pndek..smart kn..

suhailahsharil said...

wei raje...dyorg menari...tergelek2 dpn ko...sbb mntak ko bg dyorg duduk..hahaha....baget dpt...jap lg ko wat x layan....hahahaha

Raja muhd amirulzain said...

hoce= haha...mmg x la..aku dew maruah kowt...haha

dila ngn tiq= mmg....nie yang aku nak carik awek dr kalangan dak sekolah..ley x agaknya???haha...
sama jew cun dan meletop kan...haha

azi= ahah cuci mata sampai kurang rabun dimata...dah x yah kai spek dah...haha..tau x pew...mmg smart!!

sua= aku nak bg duduk....mmg harapan la...kat KL kene kejam...jangan murah hati sangat!!haha

Cik Mira Mokhtar said...

ko bukan kat kL je kejam...
mane2 pon kejam...

Raja muhd amirulzain said...

hasmira= mmg betul pon...semua tempat....jb lagi teruk kan...??=p

Anonymous said...

hahaa.. post yg best..wakaakaa..

Raja muhd amirulzain said...

tengok dorang gelek ritue lagi best sebenarnya...haha