Saturday, September 4, 2010

Kawan yg x pernah berubah

Kali ni aku nak bercerita....
Pasal kawan aku...
Td aku kuar ngan kawan2 aku...
Dew yg selalu aku jumpe...
Ade gak yg aku jarang jumpe...
Yang selalu aku jumpa nie....
Aku x nmpak sangat la beza nya...
Dulu dan sekarang...
Sebb selalu aku jumpe...

Yang aku nk cerita nie...
Kawan aku sorng nie...
Dah lama x jumpa..
Tapi aku x nmpak pon...
Perbezaan diye dulu dan skang..
Haha...
Cara sembang diye...
Cara diye berlawak pon...
Same mcm dulu....

Mmg sebenarnya....
Kita susah kan nk buat perubahan..
Aku rase kalau kita berubah pon...
Itu mungkin...
Dgn org yg kita bru knal kowt...
Aku percaya...
Kawan aku bukan x pernah berubah...
Tapi bukan ngn kami...

Bila kita jumpe kawan kita yg lama..
Perangai kita pon...
Akan jadik mcm prangai lama balik kan....
Aku suke kadang2 tgok kwan2 aku nie..
Walaupon adew yg dah kerja..
Ade yg masih blajar...
Adew yg dah jauh merantau...
Tapi kami tetap x berubah mcm dulu...
Macam kanak2 yg riang...

Bila berjumpa...
Masing2...
Dengan prangai dan gurauan yg sama...
Semacam kami....
X pernah berpisah ikut haluan masing2...

Bialah org kata kita macam budak2...
Biarlah org yg x knal kami nmpak kami nie x mature...
Yang penting kami tahu kami semua mcm mne...
Itu yg buat kami masih berhubung....

~NOTA KAKI~
Aku teringat...
Ngn ayat yang aku...
Baru dengar sejak 2 menjak nie...
"We Never change"
Haha..
Macam sesuai plak...
Dengan situasi kawan2 aku nie...
Yea kami memang kawan yang x pernah berubah...

Always keep our friendship guys!!!

2 kata2:

aliahus said...

best nye!! =)

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

tu la...kawan mmg antara bnda paling indah yg kita akan ade kan...=)