Saturday, September 25, 2010

Pak Guard...


Kalau nak dikatakan....
Perasaan aku ketika dan saat ini...
Hah..
Ini la perasaan aku skng....
Aku rase dorng macam babi dan anjing...

Macam babi...
Tadi aku tengok korng bersihkan kawasan reban korng....
Sebijik macam babi yang makan taik dorng sendiri di sekitar reban babi..
Kan macam babi...
Tepat x teori aku...

Pastu kalau korng tgok anjing2...
Kat umah org cina kew india...
Dorng akan menyalak....
X kira la sape pon yang lalu depan umah dorng kan???
Macam tue la situasi dorng kat u nie...
Macam anjing..
Semua yang lalu pondok pak guard a.k.a reban dorng tue...
dorng akan tahan dan tanya macam2...

Padahal kita masuk nak pergi kelas.....
Nak pergi buat discussion..
Nak buat aktiviti kelab....
Nak bersukan.....

Tapi dalam kepala dorng...
Kita datang....
Nak melacur...
Nak mencuri...
Nak bergadoh....
Nak isap dadah.....
Nak macam2 la....
Segala yang buruk semua datang dr kami...

Wei si biru yang bangang....
Come on la....
Korang merungut kata kami
semua x suke korng...
Korng cakap kitorng nie anti pakguard la...
Kitorng x macam tue la kalau korng x macam cibai...
Semua nya pada korng kami nie x betol...

Pagi2 korng tetibe nak carik pasal ngn kami...
Kitorng anta kawan depan kolej jew...
Kitorng x parking pon...
Ko ingat kitorng nie takut sangat kew ngn saman korng...

Nak berceramah ngn kitorng...
Pasal org melayu konon....
Konon korng nie penjaga bangsa2 melayu yang muda nie...
Konon korng buat semua nie pasal..
X nak kitorng terjerumus la...
Wut d fuck???

Kitorng nie datang UiTm nie nak belajar la...
Bukan nak mengadap korng yang muka macam babi......

Tadi kesalahan kami...
cuma tumpangkan Biha ke depan kolej jew...
X parking pon...
Tetibe datang mara2...
Pastue ceramah kami...
Korang mmg babi......
BABI BABI BABI BABI BABI
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~NOTA KAKI~
Fuck guard....
You are shit that can be friends with my shit in my butt!!!!

Nak jadi pak guard...
Boleh...
Tapi..
Jangan jadik pak guard uitm!!!

3 kata2:

Cik Mira Mokhtar said...

yes..yes!!!
go raje go raje..!!

suhailahsharil said...

ape masalah dyorg lar seyh....eeee..makin melampau....huh!!

Raja muhd amirulzain said...

has ngn sue= tau x pe...mmg aku sangat geram...elok2 aku nk buat tpt pagi td...penuh dengan carot jew pagi tadi...geram!!!