Wednesday, September 8, 2010

Raje dan Handphone


Aku dah cuti dari khamis minggu lepas lagi...
Hari ini dah genap seminggu...

1 fakta yang unik tentang aku....
Aku baru cas hp sekali dalam seminggu!!!
Haha...


Aku x dew main mesej ngn sape2....
Kecuali untuk ajak member keluar...
Dan adew la skali skala...
Rply msj raya yang hampir tiba nie..

Lame jugak rupenya jangka hayat...
Batery hp....
Kalau jarang guna....


~NOTA KAKI~
Handphone ni skang bnda penting...
Untuk setiap org...
Tapi aku makin tolak tepi lak...
Myb x dew sape nk mesej aku....
(nk wat ayat touching haha)..
Hp aku skng lebey kepada kegunaan ketika penting...
Kowt..
HIHIHI.....

2 kata2:

Azwa Azee said...

sama je ngan ak..;p

✿azie_daisy✿ said...

same la ngan aku raje..
hahaha..
duit pun dh kurg abis kat topup..
hehe..
leh la save ckit duit..
hehe..