Sunday, October 3, 2010

Aku dan bantal...

Aku dew baca note kat facebook...

Aku macam tertarik jap...

Tentang sikap kita berdasarkan..

Cara kita tido mengunakan bantal...


1) Memeluk Bantal

Biasanya berjiwa Seni.

Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi...

Terhadap lukisan,muzik dan sastera.

Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik.

Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi.

Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.


2) Menggunakan Banyak Bantal

Mereka biasanya kurang kenyakinan.

Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping.

Mereka jarang membuat keputusan sendiri,

Sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.


3) Tidur Dengan Satu Bantal

Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya.

Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-Mata.


4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki

Mereka mempunyai sifat kurang baik

Mereka jarang bergaul dgn org ramai,

Malah kaku dalam pergaulan..

Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois.

Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2.

Mereka tidak suka berusaha.


5) Tidur tanpa Bantal

Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat Tinggi.

Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan Membawa kepada Sifat ego.


6) Tidak punya bantal

Kasihan betul...

Pergi kedai belilah satu, bukanya Mahal pun..!!


~NOTA KAKI~

Aku tergolong dalam kategori 1,2 dan 4...

Aku suka bantal yang banyak....

Kat kepala selalunya dua...

1 untuk aku peluk...

1 lagi selalunya bersepah

Dan selalunya kat kaki la...


Jadik adakah aku nie seorang yang...

Berjiwa halus,Prihatin,Kurang keyakinan,

X bole berdikari,x pandai bergaul,

Pemalas dan Bersikap ego..??


Nak tahu gak...

Ye kew aku mcm apa yang diramalkan??

Minta pandangan korang please....

2 kata2:

HaQiTa said...

haha~xde la..xbtl pon..
ikhlas ni...hehe~

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

yea kew???abes tue aku cmne???hihi