Tuesday, October 5, 2010

Raja, Berus dan Clorox...

Esok ada test Ent...
Pukul2 petang...
Sepatutnya apa yang kawan2 dan aku buat....
Adalah study....
Tapi aku.....
Aku g kedai runcit...


Beli Clorox...

Beli berus....

AKU PERGI BERUS BILIK AIR...!!!
haha...
Bilik air aku macam dah kotor jew aku tgok...
Aku berus semalam..
Tapi clorox x adew...
Macam X bersih...
So aku g Clorox...
Cuci lagi...'Yeah...
Mari Bercuci....
HAHA...

~NOTA KAKI~
Teringat kadang2 kalau kat umah bukit aman....
Bilik air kalau kotor sangat....
Mak aku akan cakap...
"Ude, ko pergi cuci seket bilik air tue..."
"Nanti aku bagi duit.."
"Ko g cuci..."
"Clorox sabun semua adew tue kat belakang aku dah beli..."
KEHKEH....
x dew kew org nak bg aku upah basuh bilik air kat umah sewa nie??
Anyone???

~NOTA KAKI 2~
Bila agak2 aku nak study ea??
Hari ujan...
Tgah pikit study dulu kew tido dulu??
Argh keliru!!!!

1 kata2:

Azwa Azee said...

keliru ak ngan ko..hahha..berus ngan clorox?? cn4m toilet x bau ngan clorox??mak ak x kasi gne clorox..huhu..