Thursday, October 28, 2010

Marah dan Raja = Panas Baran





Ramai kata aku nie panas baran...
Yea kew aku nie panas baran??
Sangat2 panas baran kew??

Tadi kat formspring...
X tau sape..tanye aku...
Kenapa ko marah ko suke herdik org??
Aku herdik org sbb aku mara la kan...

Aku rase aku x pernah dengan tiba2...
Aku datang kat korang aku herdik x tentu pasal kan...
Memang...
Aku ngaku...
Aku kalau aku mara...
Aku mmg selalu rase macam nak terbalik je dunia nie...
Aku mmg kalau mara aku jarang simpan...
Aku rase aku nak mara...
Ok aku. mara....


Senang cerita...
Prinsip aku bila mara....
Kita kalau nak mara...
Kita mara jew...
Keluarkan semua yang kita mara....
(Tapi x kat semua org aku apply Bnda nie)

Adew jew mara yang aku simpan...
Itu pon sebb aku x ley nak mara...
Sebb??
Biar aku jew yang tahu...

Tapi mmg selalunya aku...
Kalau nak mara....
Jadik macam gambar bawah nie...

Yea...ini la aku bila marah...
Aku rasa kalau nak kata aku nie panas baran...
Macam melampau la...
Maksud aku..
Aku x panas baran sentiasa....

Aku panas baran bila aku....
MARAH....
Marah itu kalau kita simpan....
Simpan....
Dan simpan....
Sampai la satu tahap kita x tahan...
Kita lepaskan...
Kalau kita lepaskan yang itu jew x pew...
Kalau kita lepaskan sekali yang lame2...
Yeah bush!!
Pertalian perhubungan kita dengan yang kene marah...
habis...
Hancur...
Bole buat gadoh...
Sampai kiamat...

Yea...
Itu la yang aku nak elak...
Sebab tue...
Aku kalau nak mara....
Aku akan Marah habis habisan....
Tapi lepas tue...
Bnda tue habis kat situe...
Tanpa dendam yang kesumat dalam.....
HATI...

Memang la kadang aku try belajar untuk...
Mengawal tahap kepanas barasan aku nie....
(Kepanas barasan??adew ke wei ayat tue??Argh peduli pew..)
Tapi bnda nie nature yang adew pada aku sendiri...
Kadang2 x ley nak kawal...


Tapi aku mara x dew la sampai pukul orang...
Cuma aku akan pukul hati org tue...
Dengan libasan lidah pedas aku nie...
HAha....


~NOTA KAKI~
Ramai yang cakap aku panas baran...
Dan adew yang ckp sbb perangai mcm tue la ko xdew gf lagi...
Haha..
Pedulik lak aku...
Kadang aku suke org ckp aku nie panas baran...
Sbb dr situe...
Org tue sebnrya akan berhati2 ngn aku....
Haha...
Tapi selalunya aku x suke....
Sebab aku rase....
Aku adalah orang yang ceria sentiasa....
Kadang2 jew marah...

~NOTA KAKI~
Yang rase kene marah ngn raja nie....
Maaf2 kan la...
Kawan korng nie...
Si raja nie mmg macam tue bila marah....
Diye tue mmg mereng kadang2...

4 kata2:

aliahus said...

aku xtaw lak ko nie panas baran..serius! aku x pnh taw..sbb selalu dpn aku, ko gile!!! hahahahaha...mmg...ko selalu wat pale gile ko dpn aku...hahaha..jgn mara hooo raja..=D

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

sbb ko x tgok kowt aku kalau mara macam mne...ramai yang dah tgok kowt...

ko xpernah buat aku mara...
sebb tue ko x nmpak aku mara...ngee~~~

haha..giler ko panggil aku..syial la..haha

Azwazee Mohd Daim said...

hahhah..everyone ada temper masing2..hahha..tapi pada ak..ko..panas baran??erm.. xkot..hahha

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

haha..yea oche...aku panas baran..lagi2 kat sekolah dulu...semua cikgu aku abes aku ngamuk dan lawan....peraturan abes semua aku langgar bila tgh mara..skng jew aku mula ley kawal...