Friday, October 22, 2010

Violet


Yeah!!!
Akhirnya setel pon..

Setelah aku....
Mengorbankan...
Masa study week aku...
Masa tidur aku...
Masa tgok movie aku...
Masa Blogging aku..
Masa facebook aku....
Masa basuh baju aku..
Masa makan aku kat basikal(tmpat makan aku..)

Yea inilah hasilnya....
Presentation ENT300...
Business Plan group aku...
Violet sdn Bhd....


Inilah sedikit sebnyak yang group aku buat tuk Business Plan kami..
Product jualan kami??
Perfume!!!!



Nie group aku....
Faten, Sue, Aida, Aina dan Biha....


Logo company kami...
Violet...
Aku yang design...
Mmg aku sengaja wat simple....
Pilihan warna...
Kami pilih sama2....

Banting yang kami buat...
(antara yang memakan kos kami dalam asgment kali nie..)


Kotak untuk produk minyak wangi lelaki....
Kami pilih biru....
Sesuai untuk lelaki..
"PRINCE"
Nama produk kami...

Ni lak tuk pempuan...
"PRINCESS"
Namenya.....

Product kitorang....
Macam mmg kami produce kan..
haha..
Mahal kowt sticker tue..
Duit lagi melayang!!


Hah..
Malas nak ckp...
Dari kad nama..
Korang ley tahu aku sebagai apa....
Haha...

~NOTA KAKI~
Yeah!!
Puas sbb dah abes...
Tapi....
Macam x puas sbb masa suntuk tuk present...
X dapat present semua yang kami sediakan...
Pm Zainal nak cepat..skip trus ke bahagian penting.....

Kepada semua group aku...
Thanx korng...
Enjoy keje ngn korng...
Semua sempoi giler....
X dew tensen2 sangat ngn korng...
Semua hepi go lucky...

Thanx bnyak2....
Gud Luck semua tuk final exam...
Tuk final semester nie...
Sayang semua...

0 kata2: