Saturday, October 30, 2010

Perasaan.....

Perasaan...
Ada apa dengan perasaan nie...
Kenapa perasaan nie selalu....
Menganggu emosi sikap dan perangai kita....

Apa yang bagus sangat ngn perasaan nie??
Aku makin benci ngn Perasaan...
Perasaan nie aku tgok kalau kita terbawa2 sangat...
Hanya akan menambah luka dan perit jew...
Perasaan juga akan bawa kita hanyut...
Hanyut terbuai dek mimpi yang kita cipta sendiri...
Mimpi yang belum tentu menjadi kenyataan...

Perasaan juga membuat kita kepada perasaan marah...
Marah yang meluap...
Apabila kita sensitif terhadap perasaan kita sendiri...
Apa yang kita lakukan...
Marah...sedih...
Mengelamun.....
Semua nya hanya bawa kita kepada kemudaratan....
Semuanya membawa kita kepada keburukan...

Mmg x dinafikan....
Perasaan buat kita gembira...
Tapi sampai bila kita akan bergembira...
Bila berlaku sesuatu kepada perasaan kita...
Perasaan gembira itu sekelip mata...
Akan berubah kepada perasaan yang burok...
Perasaan yang dulu kita sanjung...
Akan menjadi perasaan menyesal yang x sudah...
Yea...
Menyesal....
Menyesal mempunyai perasaan begitue....

~NOTA KAKI~
Ini la yang tejadik bila aku letakkan perasaan itu...
Di tempat pertama dalam kepala otak aku!!
Mula la aku kuar post yang macam cibai...
Yea!!Perasaan itu mmg cibai...
G jauh bodo dr kepala aku...
G jauh2 dr hati aku...
Aku benci ko....

0 kata2: