Tuesday, January 4, 2011

3 hari pertama aku di KBM

3 hari di kampus Bandaraya Melaka....
Aku masih mencari kawan...
Masih mencari diorang....
Yang bole masuk kepala...
Yang bole hidup dengan cara aku...

Buat masa skang...
Aku masih bukan raja yang lama...
Nak bergurau pun kene tengok2 orang...
X ley nak gurau sebarangan...
Tempat baru....
Suasana baru....
dan aku masih mencari identiti aku di Melaka....

Samaada aku yang berubah mengikut cara mereka...
Atau mereka yang berubah mengikut cara aku...
Aku x tahu lagi mana yang perlu aku buat....

Komen aku buat masa skang...
Not bad la kampus melaka nie....
Cume yang x best....
Selain Housemate...
Aku masih kekurangan kawan2 lelaki..
Lagi2 yang dr kos aku....

Go raje!!
Aku tahu kau bole punya.....

~NOTAKAKI~
X pew baru 3 hari...
Tunggu la seminggu dua minggu lagi...
Ok kowt.....
hehe....

7 kata2:

suHa!Lah sHaR!L said...

sape house mate ko? abis dak tu...hahahaha =D

Azwazee Mohd Daim said...

waaaaaaaaaaaa.....suma bnda baru..even ak dpt segamat tmpt lama..but i felt empty..xde kwn..cuma maybe bak kate ko..still baru..mungkin perlukan masa utk sesuikan diri kot..

Raja muhd amirulzain said...

sue= house mate aku dak segamat lorh...daus dak transport..knal???haha

hoce= yup betul....masa jew yang akan menentukan...skang masih terasa kehilangan korang semua.....!!!!

HaQiTa said...

keadaan kami lg sedih raje...waaaa:(

Raja muhd amirulzain said...

tiq = yea aku dah tengok dah umah bangla korang..haha...padan muka...keh2..=p

hustmiera said...

adooi..ngn ktorng pon nak identiti baru gak ke,,,,???

Raja muhd amirulzain said...

has= bukan identiti baru la..maksud aku..aku nak identiti lama aku balik....ada faham???ngn korng mmg la macam biasa jew aku...

tp kat org yang kita x kenal...
x semestinya dorng terima kita mcm nie kan...so kene ikut jugaklah caramereka.....