Saturday, January 22, 2011

Pesembahan,Agm, Dan Kawan2 KBM...

Hmm kali nie aku nak post....
tentang persembahan malam td...
Argh....
Exco Hrs nie...
Buat hal la...
Pasal dorang kami nye persembahan....
Jadik sedikit teruk....
Aku rase la....
yelah...
mana x nya...
Untuk AGM....
Pakai bnyak video dan slide dan lagu...
Bila guna Notebook kan bnyak...
Jadik bole "hang" kowt....

Mula2 dah rancang baik dah kitorang...
Mula seorang baca sajak.....
(AKu yang bace...hehe)
Pastue nyanyi lagu ramai2......
Lagu Ella Standing In The Eyes....
Jadi bila time lagu jew terus rosak..
Notebook budak tue jem....
Geram nak ikutkan....
Tapi biarlah....
Dah lepas pon......

Ini Kawan2...
Yang buat persembahan pada malam tue....
Aku suke la kawan ngn dorang.....
Sebab bagi aku dorang....
Sangat supportive....
Sangat2...

Sebab mula2 aku nak cari orang...
untuk sukarela masuk buat persembahan....
aku bajet mcm susah jew nak dapat...
yelah sapa yang nak buat kan...
mesti ramai x nak....

Sekali seorang kawan aku....
Ella...
Diye volunteer nak buat....
Aku macam lega la....
Lepas diye....
Budak2 lain....
Wak,mir,bai,idah pun masuk.....
Lagi 5 orang plak dr kelas lagi satu....
Aida nye klas.....
Thanx korang....
Korang memang best sangat2...
Sayang korang!!!

Gambar nie diambil....
Lepas semua budak2 dah balik....
Sajew nak ambil gambar ramai2....
Pastue kami semua pergi ambil makanan...
Hmm sekali tengok makanan yang dapat....
Bihun yang sangat sedikit dan pucat....
Haha....

Jadik kitorang decide...
Nak pergi lepak makan2...
Makan dan sembang2...
Sajew orang kata....
Kenal2 lebih lanjut semua....
haha....


Nie si menah nie...(wani)...
Paling teruk kene bahan ngn aku...
haha......

Meriah gak time nie....
Sibuk belajar bahasa Sabah...
Ngn dua orang budak sabah yang same2 ngn kitorang...
Dayang dan Nurul....

Haha.....
Ada lah yang dah kene sound tepek ngn aku...
Kene sound...
Gemuk....Capang....selulit....
dan macam2 lagi la....
Haha...
Aku rase aku dah start selesa ngn dorang....
Kalau ngn budak kelas pun....
Aku rase aku dah ingat la hampir semua...
Dan kenal dorang...
Ada 2 3 orang yang aku x biasa lagi....
Yang lain semua....
Okey...
Aku x dew masalah nak bercakap ngn dorang.....

Harap lepas nie....
Makin enjoy dan happening....

~NOTAKAKI~
Makin sukekan KBM nie....
Buat masa skng x dew ape2 masalah...
Atau bnda yang aku nak kritik dan caci maki....

~NOTAKAKI2~
Tapi sebenarnya dah dew mula2 yang buat aku marah....
tapi bnda tue dah selesai....
Jadik malas nak cerita...Hehe...

3 kata2:

suhailahsharil said...

best2....ko dh mule kn perangai lame ea..hahaha...=D

Raja muhd amirulzain said...

haha....tau x pew....dah makin jumpe identiti lama aku.....sebelum nie penat kowt nak berlakon mcm sopan....haha......seronok2....

Aefa Aerisya said...

btw.. persembahan mlm tu ok pe..
member org part 5 suke~~ :)