Thursday, January 20, 2011

Pelacur??Cinta mati??Uwekk....



KANGEN BAND~JANGAN MENAGIS LAGI~
Aku jatuh cinta lagi...
Untuk yang kesekian kali...
Dan kurasa tapi kali ini...
Ku temukan cinta sejati....
Yang tinggal dalam palung hati...

Mahligai cinta yang sejati...
Kurasa aku cinta mati...
Wanitanya seorang pelacur....
Ku temukan di sudut malam...
Ku lihat dia sedang menangis...
Sedang menangis, sedang menangis...

Sudahlah...
Jangan menangis lagi...
Dengarlah kekasih..
Aku di sini...
Sudahlah lupakan masa lalumu....
Peluklah tubuhku ku bersamamu...
Sudahlah
..

~RUMUSAN~
First time aku dengar lagu nie....
Mula2 aku dengar macam sedap jew....
sekali part yang diye kata wanita yang disukainya seorang pelacur....
Pelacur??
Wah giler ahh...
Kangen band nie diye wat lagu tentang pelacur....
Tentang diye suke seorang pelacur...
Macam menarik.....

Kalau daripada video nie....
Diye gambarkan diye jumpe seorang pelacur....
Yang menangis...
mungkin tau apa yang dilakukan dosa..
Atau mungkin sbb x dapat pelanggan malam tue...
HAhaha......

Apa yang aku dapat paham adalah....
Cinta itu memang buta...
Walaupun pelacur...
Lelaki itu jatuh cinta...
(Cinta mati plak tue...)


Bukan aku nak merendahkan pelacur nie...
Bukan nya aku cube nak kata pelacur nie...
X dew perasaan....
X layak dicintai....
Tapi kalau korang pun...
yang baca blog aku nie...
Nak kew korang ngn pelacur???
Aku x nak!!!!
Mintak simpang jumpe dengan perkara macm nie....

Mmg dalam islam pun kata...
Mencari isteri....
Carilah perempuan yang baik tutur kata dan perangainya....
Betul kan??

Tapi perkara mcm dalam video nie...
Memang ada berlaku....
Walaupun kita rase mustahil ada lelaki...
Yang sanggup nak perempuan yang dah jadi...
Bekas orang ramai.....
Haha....

~NOTAKAKI~
Setiap orang berhak memilih sesiapa...
sebagai pasangan mereka....
setiap orang juga berhak menyukai sesiapa pun...
walaupun pilihan mereka adalah seorang pelacur....
Itu yang aku belajar dari video nie....



1 kata2:

hustmiera said...

ok...no comment...hahah