Monday, January 10, 2011

Kawan woi kawan...

Salah kew....
Aku sebagai seorang lelaki....
Terasa dengan sikap seorang kawan....

Time kau senang kau lupekan aku.....
Ok fine!!
Kau memang dah lupe aku!!
Nanti kau susah...
Kau carilah aku k...
Aku sentiasa ada...

Bukan aku nak mengungkit...
Apa yang dilakukan....
Cume kadang2....
Aku terkilan ngn apa yang kau lakukan....
Sekian....

Sebenarnya
Aku x kesah pon kau buat macam nie....
Memang ramai kawan aku...
Yang datang dan pergi....
Cume aku terkilan ngn kau...
Sebab kau adalah kawan...
Yang aku anggap..
Kawan susah senang aku....

~NOTAKAKI~
Kalau kau baca...
Harap kau termakan cili dan terasa pedasnya ok...
Kalau kau bace tue maknenya kau x lupe la kat aku.....
Alhamdulillah....

5 kata2:

lovelove said...

sbar aje la awak..
nie kn cbaran dlm friendship..
myb 1 day die akn sdar..
tp yg pnting..
sbar la ye..

FaTiN CoMeY said...

uit2...
yang penting bukan aku lupe kau okeyh...
saba je la...
biase la lumrah kehidupan...
kawan tuk seronok2 senang nk cari...
klu yang nk nanges same2 tuh 1 dlm sejuta agaknye...
rilek2...
sume nieyh dugaan...
ko mesti jumpe kwn lg bagus nnt...

HaQiTa said...

raje aku rindu ko!

suHa!Lah sHaR!L said...

marah btol nie....huhu...aku pon mcm yg lain...just bley ckp sabar ok....dugaan....=)

hustmiera said...

pe lagi...gdo la...!!!