Monday, November 22, 2010

Agar-agar Bandung....




Haha..nampak x diatas...
Aku buat agar-agar perisa bndung...
Haha...
Serius....
Aku dah x tahu nak buat apa...
Aku dah x tahu apa nak buat kat umah...

Semua bnda kat dapur aku perhati..
Apa yang aku nak buat atau masak...
Last2 aku nmpk agar2 punya bahan..
Aku g kedai beli susu sejat F&n...
Satu tin aku masuk kan...
Susu pekat lak setengah tin aku masuk...
Gula ntah bape sudu ntah...
Keh2...
jangan risau..
X kencing manis punye...

Mak aku sibuk jual nasi lemak..
aku ley masak bnda nie lak..
haha.....


~NOTA KAKI~
Adew bnda yang ley aku kunyah2...
Dan makan malam2 nnt...
Al maklum la..
Cuti2 nie kene sumpah jadik burung hantu...
Berjaga sampi [pagi..
Keh2..
Sebelum nie kek batik...
Agar2 nie bole la bertahan 2 hari..
Pastue aku nak masak ape lagi ek??
Haha...

~NOTA KAKI~
Dah start On FAcebook balik...
HUH...

10 kata2:

hustmiera said...

bak resepi pnuh...
aq leh try gak...

HaQiTa said...

wah2..pndi ank dara msk n bt kuih....

yanz orked said...

hahaa.. d sumpah jadi brung hantu ye... kuikui
bgus!
burung hantu yg pndai msk!

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

has= resipi...ala mcm mne ek nk ckp...ko pergi jew kedai ckp[ nk beli ibu agar2..bnda tue ko rebus jew...
pastue ikut suka kau la bahan dan perisa yang kau nak...kalau ko nak perisa yang sedap sket..aku cdgkan kastad punye perisa...ko tnya mak ko la senang..mesti dorng tahu..haha..payah tul nk terangkan..aku x reti nk terang..keh2..=p

tiq= haha..bgus kan aku..keh2...
ank dara??ank teruna la..auww!!haha

yanzzzzzz= keh2...kadang2 burung hantu..kadang kelawar...jadik hantu jew yang belum disumpah lagi...=p
masak untuk hidup diwaktu malam..huhu...

ieja said...

hahaha ade2 je la raje nie :)

tgn tue gatal xreti dok diam ade je nk buat.
mknn lagi eh. hahahha
mkn mkn mkn :)

aliahus said...

ko dh wat mcm2 kat dapur kn..pe kate ko wat sume bende tu pastu ko jual...haaa...dpt gak duit balik...wakaka =D

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

ieja= haha..dah lame x lpas geram kat dapur...dok segamat asyik membeli jew...amik hah kat umah semua org tgok...tau x..skng nie tgh dok usha tepung gandum kat dapur tue...tgh dok pikir dua bnda...nak buat lempeng kew donut ea...haha...

sue= haha..aku nie tgh rancang nak rampas perniagaan nasi lemak mak aku.,..haha..nnt aku dah dapat rampas..aku jual mcm2 k..org2 pon aku jual....keh2..

ieja said...

buat donut la.
cepat cepat.
nak tgk nnty post kt blog tau.

AiDa FaRhAnA said...

wa..bagus r ko...
anak yang baik...
:)

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

aida= haha bese ar...