Saturday, November 20, 2010

Cinta Monyet Tidak Berkesampaian


Hmm dah kul 6 setengah pagi...
Aku belum tido..haha
Tahu kenapa aku x tido...
Aku dok sebuk bace satu blog nie..
Eh tak..
Actually 2 blog..
Haha...

Kenapa ea aku sangat berminat membaca 2 blog nie..
Hah??
Hihi...
Aku tgh dok sebuk2 bace2 blog org....
Tetibe jumpa satu blog nie....

Blog nie kepunyaan...
Abang kepada seorang perempuan....
Yang pernah aku suka...
Ketika aku berumur 12tahun...
Ye!!!
12 tahun ok...
Darjah 6 time tue...

Haha..giler la syial...
Aku x sangka giler jumpe blog abg diye..
Dan paling aku x sangka aku jumpe blog budak tue!!!
Haha...

Aku ley ingat pompuan nie..
Sebb dari dulu sampai skng...
X ramai yang aku suka..
Nie hah bole kira sebelah tangan jew...
Sape yang aku suke..
Haha
Nama dia aku x ley nk cakap la kat sinie...
Tapi ntah la ea..
Perasaan ingin tahu pada kisah perempuan itu...
Sangat mendalam...

Haha....
Aku ingat lagi dulu aku suke dia...
Hari2 aku tgok dia kat sekolah...
Umah aku ngn sekolah dulu jalan kaki...
Tak sampai 10 minit ley sampai...
Tapi aku ley dtg awal gler...
Sebb nk tgok dia..
HAha

Dari apa yang aku bace...
Dia skang amek diploma kat salah satu kolej kat KL nie..
Seorang yang bertudung...
Mata dia masih besar macam dulu...
(Aku suke dia dulu sbb mata dia besar..hihi)
Dah adew pakwe kowt...
Kalau x dew pon dr apa yang aku bace..
dia admire kat seseorang..
Dan
Diye masih comel macam dulu...
Auww..
Hahaha..gedik...


~NOTA KAKI~
Dulu dia tahu kowt aku suke dia...
Sebb kawan aku kantoikan aku suke dia...
Dekat kawan pompuan tue..
Tapi x dew respon...sbb aku x ngorat dia...
Kehkeh...penakut dulu...
Haha..kecik dah gatal ko yea raja...
Ala ni la dikatakan cinta monyet yang x berkesampaian..
HAhaha....

4 kata2:

mohammad azlan said...

aku punye cinta monyet masa darjah 1.aku bg minah 2 sharpener ninja turtle kot.tp die pulang balik la whahaha.punyela frust.tp biasa 2 kau rilekkkkkkkkkk je

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

haha..sama la..cume aku nya awal sket...time tadika...
tapi aku x mcm ko..berbalas...haha..
tp lepas bapak aku nmpak aku bergurau ngn budak tue...bapak aku bahan aku...aku terus x tegur budak tue sampai abes tadika...gaga..
tp mcm ko ckp rilekkkkkk je..
haha...

HaQiTa said...

huhu~xpe la..kire jodoh gak ni..ko le jmp blog dy plak..

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

tiq= haha..tau x pew...bila pikir balik..jadik macam kelakar lak pikir balik dulu2 aku ley ushha dia...padahal baru darjah 6....haha