Saturday, November 27, 2010

Kolej Smk...KAu mmg seram!!


Haha....
Semalam aku duduk..
Kolej Si Manja Kini....
Manja kew??
x kowt...haha

Aku dok sehari jew kowt...
Aku dok kat bilik 019b...
Aku dok semalam pon...
Haih..kene kaco la dol...

Siot tul...
Aku panas malam tue...
Aku g la angkat tilam ltak kat lantai...
Bawah kipas betol..
Sebelah almari...

Niat aku..
Nak on9 sampai pagi...
Pastue balik...
Tido dlm bus jew...

Sekali...
Dalam kul 1 lebey tue..
Tetibe...
Aku dgr bunyi yang x menyenangkan..
Yang aku dgr...
Adalah suara org bersembang...
Nie td aku xciter kat dak2 bisness td...

Suara....
Macam dr bilik sebelah...
Aku nk ckp mcm mne..
Suara tue x la kuat sangat...
X la perlahan sangat...
Yang lg pelik...
Bukan suara dak laki...
Padahal dak laki yang duduk situe mlm tue..
Aku dah start rase de bnd tue...
Yelah..
Kami berdua jew kowt...
Dak laki bras band dok lorong lain...
Senang citer kami jew kat lorong tue...
Aku ngn Farouk...
Lagi sorng balik umah trus mlm tue....

Si farouk nie dah tido...
Okey la..
Bunyi aku x kesah sangat....

Dengan tetibe...
Almari yang aku baring sebelah tue...
Berbunyik!!
Hah sudah...
Aku x terpikir bnda tue..
Aku ingat binatang kecik tikus kew apew...
Aku bukak...
Kosong!!haha...
Bodo kan aku g bukak.....

Bila dah bukak x dew apew...
Mmg aku nye seram...
naek mendadak bulu roma aku 90darjah tepat..
Keh2..
Aku bukak lagu kuat2...
Tarik tilam aku kew sebelah katil farouk...
Aku tido!!
Sampai pagi...
HAha...

~NOTA KAKI~
Walaupon dok sehari...
SMK mmg kolej yang berjaya buat aku seram....
Jika dibandingkan dengan Kolej TS..
Yang aku dok selama 5 sem dulu...
SMK berjaya buat aku seram!!
Yeah tahniah "benda2" yang kt SMK sane.
Tahniah!!

Bila pikir balik..
Bunyi kat almari tue..
Bunyi almari kene tumbuk...

10 kata2:

hustmiera said...

haha...
baru ko tau penangan kolej sektor C..lom rase g zamrud nye 'gadis'....hebat2 wooo...!!
jap2...ko wat pe kat segamat ekk??mushkillll

HaQiTa said...

ko bt bising..bukak lagu kuat2..tu yg dy tumbuk almari...:P

yanz orked said...

ahahaa.. cian ..hntu 2 msti da ikut blek umh punyer kn.. wakaka.. mlm td tdo msti diade kco2 gak...abeslah...

FaTiN CoMeY said...

adoyai...
ko baru 1 mlm duk situ bai...
aku yg da 3 tawon duk situ lg byk dgr cite...
tp alhamdulillah aku xkene pape...

Raja muhd amirulzain said...

~has~
haha..gadis sektor c..manusia ngn hantu..dua2 same2 setan!!

~tiq si raksasa pkok pisang~
aku mula2 x bukak lagu pon..sunyi..sbb tue aku ley dgr macam2...aku buat bodoh...tue yang bnda tue geram kowt...

~yan si nenek nyanyuk~
haha..ingat yan tgh takutkan budak kecik ke apew??haha...x takut.....dah biasa ngn dak smk yang mcm hantu...cume kali nie jumpe hantunya..lebih kurang jew mcm dak smk..keh2...

~fatin yang x comey~
Hah..hantu tue pompuan ko pon pompuan..dia x kacau...hantu tue nk ngorat aku agaknya...hahha

aliahus said...

act raje...bnde tu nk say "welcome to my lovely kolej..." nak brmanje2 ngn ko...tp ko wat xtaw plak..dy geram so dy tumbuk almari tu bg ko taw yg dy ade kat citu..hahahaha..tapi ko lak bley tido..pelik ler...haha..=D

Raja muhd amirulzain said...

~Sue si pokok durian~
hahaha...maknenya..dia salah cara sambut aku....dia buat aku tidor...cara diya kasar sangat sampai aku trus tido...hahha

Teyha is daddy's girl said...

hihihi..seram seyh....
ko nie dia ajk dating ko bley bantai tido....

hahahaha...kecewa habs la dia mlm tu...

Raja muhd amirulzain said...

haha..hantu tue dye salah cara nak ngorat aku teha.......gagaggagagaga

Lala Latif said...

bilik bawah sekali kan...???
mmg kat situ ada sumting yg seram2 gtu...
zaman kitaorang mula2 duk situ...
area 2005, mmg bilik bawah tu xdigunakan...
area akhir 2007 baru bilik 2 di bukak untuk org duduk...