Sunday, November 21, 2010

Hepi besday Roomate

Okeyy...
Hari ini adalah Hari Jadi kepada....
BEKAS ROOMATE BUKAN BILIK SEBENAR...
Sakoo!!!
(Aku x ingat la nama penuh kau..)
Aku cume panggil kau sakoo selama nie...



Yeah...
Ini diye aku punya...
BEKAS ROOMATE BUKAN BILIK SEBENAR...

Haha....
Tahu kenapa panggilan diye....
Begitue pelik dan panjang??
keh2..

Sebab diye duduk bilik aku time part5....
Dia bukan sebilik ngn aku...
Dulu tukar ngn seorang budak part6...
Dak part6 tue nk sebilik ngn kawan dia...
Jadik aku sebilik ngn sakoo nie...
Haha..dan lagi satu aku x tido sangat pon bilk tue...
Jadik macam bukan bilik sebenar...
Haha..korang faham x???
X paham sudah...
huh...

Okey...
Aku nak citer sket pasal roomate aku nie...
Dulu time dia part1..
Aku part3...
Aku x suke tengok dia...
Dia punya muka sangat berlagak kowt..
Aku time part4 pon....
Selalu jumpa dia..
Satu wing ngn shah..
Haish..aku samapi penah rase...
Nak jumpe dia nak pukol diye..
Korang tahu....

Sampai la part5..
Tiba2 dia sebilik...
Time nie baru tahu kebangsatan dia..
Haha..ok la...
Bnyak mulut rupenya...
X macam yang aku nmpak sebelom nie...

~PENGAJARAN~
"Don't judge the book by the cover"
Haha..betul kew aku tulis nie??

Dengan dia...
Peristiwa paling aku ingat.....
Aku selalu ngn dia...
Bergelut kat dalam bilik dan berkejar kat kolej....
Sebab aku nak bantai dia..
Dengan tali pinggang..
Haha...
Aku suke buli dak bilik aku dulu...
Ganaszzz...
Kehkeh...

~NOTA KAKI~
Wei...
BEKAS ROOMATE BUKAN BILIK SEBENAR...
Selamat Hari Jadi yang ke20...
Moga panjang umur tapi jangan lagi panjang umur dari aku..
Ko mesti mati dulu sebelum aku..
Semoga murah rezeki tp x semurah rezeki aku..
Moga bahagia selalu selepas aku dah berbahagia..
Haha...
May god bless you forever..
Aku dah turunkan semua bendera...
Bangladesh dan india..
Untuk besday kau!!
Ok semua berkabung!!


0 kata2: