Sunday, November 21, 2010

Dendam yang semakin terbalas...

Hmm..
Dulu...
Ada seorang pakcik...
Bapak kepada kawan aku...
Dulu dia x suke aku...
Dia selalu anggap aku...
Seorang budak yang Jahat...
Seorang budak yang nakal...
Seorang budak yang bodoh...

Dia selalu kata...
Aku selalu influence anak diya buat keje jaat..
Aku ingat lagi dia sound aku...
"Hmm kau la nie..
Pengaruh anak aku buat kerja jaat.."
Haha..padahal aku mmg wat keje jahat ngn anak dia...
Bnyak kowt..
Tapi selalunya..
Idea jaat dtg dr kawan aku tue..
Aku cume tukang pelaksana projek...
Tp bapak dia kata aku yang jaat..

Tapi kan itu dulu...
Sekarang nie...
Mak aku ckp...
Hari tue diya nmpak pakcik tue..
Dia tanya ayah aku,,,
"Hmm Ude mana"
"Dia buat apa skang?"
("UDE" tue refer kepada pangilan aku kat bukit aman)

Haha....
Ramai2 adik beradik aku...
Dia cume tanya aku...
Aku pon mcm pelik...

Mak aku cakap..
Tue la..
Dulu dia tgok ko mcm mnyampah jew..
Skang nie baru sibuk tanya ko,...
Haha...
Yelah agaknya...
Macam skng nie..
Dia x sangka...
Aku ley sejauh nie...
Maksud aku belajar...
Dulu dia selalu anggap aku nie..
Bodoh..
Serius...
Bukan aku sendiri terasa,...
Tapi mmg boleh nmpak...
Sbb dulu ramai2 kawan aku...
Dia x pernah tanya pekse aku dapat bape..
Sampai UPSR aku dulu pon dia langsung x tanya...
Aku tengok budak2 lain dia tanya..
aku tahu la kan,,...kawan2 aku cakap...
Lagipon dulu aku mmg x pandai..
Haha..bukan x pandai...
Tapi malas....
Yelah upsr aku ade E kowt...
Gaga

Dulu pon anak dia pernah ckp kat aku...
Bapak dia x kasik dia kawan ngn aku...
Haha...
Macam sial kan...
Dia mmg benci betul ngn aku...
Tapi raya haji ritue...
Dia boleh tanya aku...
Ramai2 adik beradik dia tanya aku...
Padahal adik aku pon kawan ngn anak dia yang lagi satu....

Dia mungkin x sangka...
Aku sekarang macam mana..
Mungkin dulu dia anggap aku nie..
Seorang yang x dew masa depan...
hahahaha...

Tulah jangan mudah sangat beri tanggapan...
Dulu dan sekarang x sama...
Tengok aku skng..
Aku more better dr anak kau...
HAha...

~NOTA KAKI~
Mmg dulu aku nakal..
Mak aku xpernah tahu...
Tapi org lain tahu...
Jadik ramai PAKCIK2 kat bukit aman nie...
Benci ngn aku..
Selalu duku kepala aku...
Time aku kecik dulu...
Korang tahu apa aku buat skng???
Aku jumpe anak dorang skang..
Yang masih kecik2 main depan aku...
Kalau aku rase geram jew...
Aku maki dan duku balik..
Padan muka anak2 dorang...


~NOTA KAKI2~
Tu lah...
Dulu..
Anak pakcik x dew lagi...
Kami nie pakcik tgok mcm nakal jew..
Hah skang nie amek anak ko laki semua pon jaat kan...
Nakal kan...
Jadik x salah aku pukol anak korng...
Macam yang selalu korng buat...
Kat aku dulu...
Haha..kan hidup nie umpama roda...
Aku mmg dendam ngn korng2 pakcik2 bukit aman...
Aku x lupa semua yang korng wat kat aku...
Siap anak korang lau buat salah depan aku...
GAGAGAGAGGA
(GELAK JAHAT)
Dendam ku makin terbalas...

7 kata2:

ieja said...

raje suke update blog kan :)

org pun ade jugak face bnde sme.
dlu mcm ingt org nie jht.
nkal influence ank die bnde2 jht.
tp skrg bnde lain yg jadi.
huhuhu
btw, tunjuk kt dowg yg raje boleh pergi lg jauh :)
chaiyokk chaiyokk :P

eheee

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

sbb masih merajok ngn facebook..sbb tue blog nie jadik tempat luahan raje x henti2....haha

haha..betol2..ieja pon kene bnda yang sama ea..
mesti nakal gak dulu an??..haha

raje pon dah tunjuk dah pon raje leh g jauh lagi dr anak2 dorng...ingat lagi dulu dorng suke bezakan dan lagakan anak dorng...
padahal kitorng nie sama jew jaat nya dulu..keh2...

yang penting skng pakcik2 yg masih adew disinie di bukit aman nie..masa tuk balas dendam kat nak dorng..haha
=p

ieja said...

balas dendam?
nak balas dendam cmne tu?
hahah
balas dndam dgn tnjuk kt pkcik2 bkit aman tue yg raje leh g jauh lagi jauh lg jauhhhh dr ank dowg.

hahahah
jgn buat bnde2 jahat kt dowg plak
:P

HaQiTa said...

podahh!merajuk dgn mukabuku konon.
hahaha~raje...ko ttp jaat di mata aq..lalalalalaa~

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

ieja= haha..skng kalau selisih ngn dorng mmg org pandang langsi jew...
jumpe anak dorng bes semua kene mara..haha...geram kowt diyorng dulu selalu mara2 org...skng anak dia plak macam pelesit...haha padan muka dorng....

Tiq= apa??aku ko kate jaat??ko tue yg jaat wahai raksasa pokok pisang.......haha...aku mmg majuk ngn facebook!!!biar dia mkat sane x terbukak2..haha

aliahus said...

hahahaha....ko mmg tetap nakal plus jahat...hahahahha..kat cmpus ko kaco kitaorg plus lectutrer!!! wahaha...tp bio lar org nk ckp ape pon..asal kan kite tak nyusahkan org smpai bley bwk mati..hahahah =D

RaJE mUhD aMiRuL ZaIn.. said...

sue= haha..itu jahat dan nakal biasa....
dulu maksud aku jaat buat kerosakan dan mencuri...
ko paham x??mencuri???
hahahahaha...

tapi tue semua la sue...time kecik2..time nak kenal dunia....kahkahkah....