Saturday, November 20, 2010

Hibernasi ~ Keropok lekor ~ Kek batik

Beruang berhibernasi...
Ok sekarang...zaman sekarang...
Manusia pon berhibernasi korng tau x??
Cuma manusia berhibernasi...
Bila dah terlampau bosan!!
Haha...
Manusia x la berbulan2...
Tapi bole jadik sehari..dua hari...
Macam yang aku wat semalam..
Hari sabtu...
Orang kata hari minggu nie sesuai untuk kita beriadah...
Tapi korng tahu apa si raja nie buat??


Yeah..betol..
Dia berhibernasi kat dalam bilik..
haha...

Aku tido pagi tue kul 5 pagi..
Aku bangun TEPAT JAM 1 Petang...
Keh2...


Aku bangun...Minum..Makan...
Tengok tv jap sampi kul2.30...
Pastue masuk bilik...
Layan laptop...
Bosannnnn..
Bukak lagu...
ZzzZzzZzzz...
Tido lagi...
Yeah!!!


Kul 6.00 aku bangun semula....
Dalam tido petang tue..
Serius aku x tipu korang...
Aku bermimpikan KEK BATIK??
What the Hell??
X pasal2 aku mimpi Kek Batik..


Haha..Bangun2...
Akak aku baru balik dr Kelantan kowt x salah aku...
Bawak Keropok lekor...
Mak aku suh goreng..
Argh!!biarkan dulu...
Mimpi tadi mesti jadik kenyataan dulu..
Itu lebih penting....
Aku pergi turun dr flat aku..
G kedai Ah Sang(Kedai runcit umah aku)
Beli Biskut marry...
Planta dan susu...

Pergi wat biskut batik...
Dan Hasilnya.....
Tadaa!!!



X salah kan menunaikan impian dan mimpi sendiri??
HAha...
Perkenalkan nama kek batik saya...
JENNY....



Macam yang korng nampak..
Kali nie dew kesilapan dari segi teknikal...
Aku terlebih biskut..
Argh!!
Biasalah masak dalam keadaan mamai...
kehkeh..



~NOTA KAKI~
Haha..
Habis la sudah hidup aku untuk Hari sabtu...
Dengan Berhibernasi...
Dan berbekalkan Kek Batik Dan keropok Lekor..
Haha...

2 kata2:

Anonymous said...

hahaa.. gile ni .. menunaikn mmpi...wakaakaa... pasni mmpi la plak bli istana ka,,, banglo sbjik ka.. pastu g tunaikn mmpi tuh yer.. sng sket idop... hnya dgn tdo...... =p

Raja muhd amirulzain said...

haha...nasib baek x mimpi adew bini kew umah besar kew..kalau x mne la nak carik haha.....

ala lagipon mmg gila kek batik..x salah buat...tp duit abes beli bahan..huargh!!!!!