Monday, November 22, 2010

Ketagih..

Aku dah ketagih...
Ketagih dgn apa??
Ketagih ngn nasi putih...
Berlaukkan Telur Hancur dan ikan bilis..
Berkuahkan kicap..
Haha..

Stat malam td..
Aku lapo...
Lauk dah abes...
Aku pon g la potong cili...
Pecah telur..
Goreng...
Haha...
Macam masyuk la..
Makan macm tue...

Tadi tgh hari td pon...
Mak aku masak daging masak kicap..
Aku bole buat telur goreng yang sama...
Makan tue jew...
Haha....
Dan sekali lagi aku makan bnda yang sama petang td...
Gaga..

~NOTA KAKI~
Musim Mencekik..
Mentah darah dan makan..
dah dtg kat umah aku....
Asyik lapo jew ahh..
Haha


5 kata2:

HaQiTa said...

sedap dowh mkn cm tu..
lg2 if telor tu tawok lade ckit..bawang hiris...adoi..meletop!haha~

Izzaida Dzulkifli said...

cuti mmg utk kmbangkan badan :)

Raja muhd amirulzain said...

tiq= haha..tau x pew...cili bukann sket ea aku taruk..aku taruk cili2 besar tue + ngn cili api...haha..pedas siot...bawang x mau..x suke....

ieja= alor..putos selera ieja kata kembangkan badan..hhaa...dah buncit nie..=p

Izzaida Dzulkifli said...

ehh jgn laaa. mkn selagi boleh huhuhuh :) ieja kaki mkn jugak :D

Raja muhd amirulzain said...

haha..pe lagi..jom ramai2 ke dapur...hooooo...